Dupa ce a prezentat oficial noua sigla, Peugeot nu a lasat lumea sa-si ia ochii putin de la companie, oferind informatii si poze cu noul concept SR1, masina ce urmeaza sa fie afisata in cadrul Salonului Auto de la Geneva, in luna martie.

Dupa ce a prezentat oficial noua sigla, Peugeot nu a lasat lumea sa-si ia ochii putin de la companie, oferind informatii si poze cu noul concept SR1, masina ce urmeaza sa fie afisata in cadrul Salonului Auto de la Geneva, in luna martie. SR1 se desprinde de tot ce a construit Peugeot pana acum, anuntand in mare linia de design pe care vor merge francezii in viitor. Conceptul este un Grand Tourer coupe, cu un acoperis hard top decapotabil si trei locuri, doua in fata si unul in spate, amplasat central. SR1 are, spre surprinderea multora, agresivitatea tipica SLR sau LFA, impresionand prin faruri redesenate, prize de aer masive, aripi redimensionate si tehnologii relativ noi, amintind aici LED-urile si motoarele hibrid, precum si afisajele interioare. Daca tot am adus vorba de interior, acesta abunda in piele, lemn, nichel si crom, toate aranjate cu mult bun gust. Locul din spate este totusi mai mult teoretic, persoana respectiva trebuind sa fie un excelent contorsionist daca vrea sa se aseze acolo.

Partea frumoasa, dincolo de exterior si interior, se regaseste la capitolul motorizare. Spuneam ceva de tehnologia hibrid, care se traduce printr-un motor frontal de 1.6 l ce dezvolta 218 CP si unul posterior, electric, ce dezvolta 95 CP. SR1 are, cand ambele motoare lucreaza, o putere maxima de 313 CP. AWD-ul intra in actiune, iar distributia se face printr-o cutie automata. Peugeot a declarat ca SR1 consuma 4.9 litri la suta de kilometri.