Cat despre forma, un vis, o bijuterie la scara mare. Parbrizul scund iti ofera placeri nebanuite, livrate treptat de vant, pe masura accelerarii. O casca, ochelari, esarfa si jacheta din piele si gata, poti pleca la drum. Inainte de asta, ar cam trebui sa participi la o licitatie RM care va avea loc la Monterey, luna viitoare. Masina se asteapta sa fie vanduta cu un pret intre 600.000$ si 1.000.000$.

Oamenii instariti nu viseaza neaparat la Bugatti Veyron 16.4. Pentru ei, un Ferrari 250 Testa Rosa reprezinta un vis, mai ales ca iau odata cu achizitionarea masinii si o bucata din istoria minunata a automobilismului, cu circuitele spectaculoase, cu pilotii aceia formidabili care contribuiau enorm la victorii, cu personalitatile politice care adorau bolizii si se urcau in ei ori de cate ori aveau ocazia.

Dincolo de Atlantic, la inceputul anilor '20, Harry Miller si-a pus in gand sa construiasca o masina iesita din comun, care sa-i poarte cu mandrie numele. Zis si facut. A iesit o masina atat de performanta, incat era competitiva pana in 1980. Avea un motor imens cu 16 cilindri, pe care parca iti venea sa-l gratiezi si sa nu-l pornesti, uitandu-te mirat la toate componentele excelent aranjate. 300 de cai putere. Atat dezvolta motorul care a facut legea de noua ori pe circuitele de la Indianapolis 500.

Cat despre forma, un vis, o bijuterie la scara mare. Parbrizul scund iti ofera placeri nebanuite, livrate treptat de vant, pe masura accelerarii. O casca, ochelari, esarfa si jacheta din piele si gata, poti pleca la drum. Inainte de asta, ar cam trebui sa participi la o licitatie RM care va avea loc la Monterey, luna viitoare. Masina se asteapta sa fie vanduta cu un pret intre 600.000$ si 1.000.000$.

Sursa: RM Auctions