Astfel, in Marea Britanie exista chiar si producatori de supercaruri in care baietii curajosi sa se intreaca pe astfel de circuite. Dupa Ariel Atom V8 si Caparo cu T1, Climax vrea si el sa intre in randul acestor raceri si propune Climax Sport.

De cand cu NFS-ul si cu filmele de curse ilegale, intrecerile cu masini au devenit ceva obisnuit si mai ales legal. Bineinteles legal pe anumite circuite improvizate sau cu un aer mai popular decat cel de GP-uri si supervizate de politie, salvare si pariori.

Astfel, in Marea Britanie exista chiar si producatori de supercaruri in care baietii curajosi sa se intreaca pe astfel de circuite. Dupa Ariel Atom V8 si Caparo cu T1, Climax vrea si el sa intre in randul acestor raceri si propune Climax Sport. Desi inspirata la design dupa modelul McLaren SLR Stirling Moss, este cu mult mai urata decat aceasta. Intelegem ca producatorul a vrut sa faca un compromis si sa inchida un ochi la design favorizand mai mult partea tehnica. Astfel aluminiul a fost folosit pentru sasiu si caroserie, oferindu-i un raport putere/masa destul de bun: 283 kw (380 CP) pe tona pentru motorul Ford Racing 4.6-litri V8, iar pentru versiunea mai puternica 342kW (458 CP) pe tona. Suspensia dubla si greutatea redusa asigura o manevrabilitate excelenta. Calutii putere sunt controlati de o cutie de viteze in 6 trepte Graziano GT ME1.

Pentru bani in plus, poti adauga frane din ceramica, cutii secventiale sau semi-automate de viteze. Noi nu am da niciodata 150.000 de dolari pe aceasta masina, din doua motive: are volan pe dreapta si nu am vrea o masina care sa semene cu o broasca turtita...Pareri?