O noua zi, un nou Bugatti Veyron. Cam asa stau lucrurile in cazul exclusivistei companii, incat ne gandim daca isi mai aduce cineva aminte cum arata un Veyron la inceputurile sale.

O noua zi, un nou Bugatti Veyron. Cam asa stau lucrurile in cazul exclusivistei companii, incat ne gandim daca isi mai aduce cineva aminte cum arata un Veyron la inceputurile sale.

E bine stiut de catre toata lumea ca Veyron se face in continuare numai in scop de imagine si orgoliu. Volkswagen nu scoate profit de pe urma acestui bolid, dar nu vrea nici in ruptul capului sa nu ne surprinda, lansand la scurt timp noi si noi modele. Asa se face ca acum ne sta inaintea ochilor Pegaso Edition, intr-o combinatie de culori alb perlat si rosu metalic. Masina aceasta a fost comandata de catre un om de afaceri european stabilit in Dubai (unde in alta parte?), care a scos din buzunar (sau, mai bine zis, dintr-un cont..) impresionanta suma de 2,45 milioane de dolari.

Denumirea de Pegaso provine de la o companie spaniola care prin 1950 a construit cateva masini sport, asta dupa ce a angajat un fost inginer de la Alfa Romeo. Bugatti a vrut sa aduca un omagiu acestei companii, de unde si numele ales.

Via