Fara titluri, imaginile lui Peter Hebeisen sunt peisaje superbe, dominate de spatiu negativ, liniste si cer. Cu titluri, capata insemnatate si context istoric si te determina sa te gandesti la ce ramane in urma unui razboi. Fotograful elvetian a calatorit de-a lungul si de-a latul lumii, in cautarea teatrelor de razboi, batalii si operatiuni mai noi sau mai vechi, uitate sau imposibil de sters. A aflat ca peste sange si cadavre se asterne an dupa an zapada, creste iarba, praful e spulberat de vant, iar locurile mortii si ale urii redevin simple peisaje, cu nimic mai speciale fata de altele. Efortul lui Hebeisen a fost propulsat de tema impacarii cu trecutul, iar rezultatele sunt expuse la Galeria 291 din San Francisco, in cadrul expozitiei de grup Mit si metamorfoza.
Asediul din Sarajevo, Bosnia-Herzegovina (5 aprilie 1992 – 29 februarie 1996)
Batalia Marii Britanii, tarmul Dover-ului (10 iulie – 31 octombrie 1940)
Batalia de la Halbe, Germania (24 aprilie – 1 mai 1945)
Batalia de la Sevastopol, Peninsula Crimeea (30 octombrie 1941 – 4 iulie 1942)
Batalia de la Kursk, Prokhorovka (12 iulie 1943)
Asediul Leningradului (Sankt Petersburg), Rusia (8 septembrie 1941 – 27 ianuarie 1944)
Batalia de la Monte Cassino, Italia (17 ianuarie – 18 mai 1944)
Batalia de la Gallipoli, Anzac (25 aprilie 1915 – 9 ianuarie 1916)
Batalia de la Vittorio Veneto, Italia (24 octombrie – 3 noiembrie 1918)
Operatiunea Overlord III, plaja Omaha (6 iunie 1944)