O reclama buna se simte si poate face diferenta dintre doua produse competitive. Cam rar observi pe strada un astfel de panou publicitar care sa iti starneasca interesul, care sa te motiveze in a alege acel produs. O firma care se respecta va stii insa ca printr-o investitie intr-o promovare de calitate, se vor obtine rezultate. Mesaje surprinzatoare, inedite, nelipsite de originalitatea de care are nevoie o reclama pentru a atrage atentia.

O reclama buna se simte si poate face diferenta dintre doua produse competitive. Cam rar observi pe strada un astfel de panou publicitar care sa iti starneasca interesul, care sa te motiveze in a alege acel produs. O firma care se respecta va stii insa ca printr-o investitie intr-o promovare de calitate, se vor obtine rezultate. Mesaje surprinzatoare, inedite, nelipsite de originalitatea de care are nevoie o reclama pentru a atrage atentia.

1. "Come a little closer"

Campanie la un serviciu funerar, un panou publicitar situat peste o linie de metrou, continand mesajul respectiv. Surprinzator putin spus, inacceptabil sa zicem ca ar fi mai potrivit.


2. Campanie pentru a promova "The Sopranos" pentru HBO

Un taxi plimband prin New York mana unui manechin in portbagaj, simuland un cadavrun. Unii spun ca a fost mai reusita decat filmul in sine.



3. Campanie pentru o firma de intermedieri de locuri de munca

Mesajul transmis, unul scurt, clasic si eficient, viata este prea scurta pentru a alege locul de munca nepotrivit.


4. Campanie pentru hartie igienica reciclata 100%, Silk Soft

Imaginea unor suporturi folosite in Copenhaga, destul de directe, abuzive dar cu toate astea, amuzante!


5. Campanie pentru libertatea exprimarii in Belarus

Destul de original si foarte emotionant.



6. Campanie pentru ajutorarea oamenilor fara adapost

Plasament perfect pentru a putea fi luat in seama, reclama trezeste oarecum resentimente fata de aceste persoane fara adapost.


7. Campanie impotriva condusului sub influenta alcoolului

Alcoolul si condusul nu se combina decat avand ca rezultat table indoite. Interesant mod de a expune problema.


8. Campanie Playboy in Germania

Inteligente reclame, destinate unui anumit public, in primul caz barbatilor, iar in al doilea femeilor, continand mesaje bine gandite. Intr-o lume a tehnologiei, e greu sa iti mai poti promova o revista, si cu toate astea, se pare ca Playboy nu duce lipsa de resurse.


9. Banner pizza Papa Jones

Desi original, scopul sau ar trebui sa fie trezestirea ideii ca pizza ajunge la tine acasa in timp record, nu un banner...


10. Instalare Lego cu macaraua

Viziunea imensa a constructiilor din piese Lego. Iata ce reprezinta eficientizarea promovarii unui produs. Bani putini investiti intr-o imagine vazuta de la distante destul de mari.