Ca Ralph Lauren este un colos in industria de moda, parfumerie si accesorii de lux, asta probabil stiati. Ca are de mic copil o pasiune (sa nu zicem obsesie...) pentru masini si ca in garajul sau se afla o adevarata colectie impresionanta, asta prea putina lume stia. Ca sa va faceti o idee asupra valorii colectiei, va spune numai ca Ralph are un 1958 Ferrari Testa Rossa, printre putinele in stare perfecta care se mai gasesc in lume. Nu cu mult timp in urma, un TR a fost cumparat la o licitatie cu peste zece

Ca Ralph Lauren este un colos in industria de moda, parfumerie si accesorii de lux, asta probabil stiati. Ca are de mic copil o pasiune (sa nu zicem obsesie...) pentru masini si ca in garajul sau se afla o adevarata colectie impresionanta, asta prea putina lume stia. Ca sa va faceti o idee asupra valorii colectiei, va spune numai ca Ralph are un 1958 Ferrari Testa Rossa, printre putinele in stare perfecta care se mai gasesc in lume. Nu cu mult timp in urma, un TR a fost cumparat la o licitatie cu peste zece milioane de dolari... Sa aruncam o scurta privire in garajul magic:

Citeste si: Miracolele care ni se intampla in viata de Ianis!

In centru e Ferrari-ul Testa Rossa facut in '58. Pe langa sunt alte Ferrari-uri din anii '60, '70 sau '90.


Un Alfa Romeo Mille Miglia Spyder din 1938.


Aici sunt, de la stanga spre dreapta: un Mercedes-Benz SSK “Count Trossi” roadster din 1930, un Alfa Romeo Monza din 1931, un Bugatti Type 59 din 1934, Alfa Romeo 2.9 Mille Miglia Spyder 1938 de care am amintit si un Bugatti Type 57SC Atlantic Coupe tot din 1938.


Cu fata spre noi este un Mercedes-Benz 300SL Alloy Gullwing din 1955. Vazut din profil este un Morgan +4 Drop Head Coupe tot din 1955.


Un Jaguar XKSS din 1957.


Un Bugatti Veyron din 2006.



Un Lamborghini Murciélago Super Veloce din 2010.


Spatele unui Alfa Romeo Mille Miglia Spyder din 1938.


Un Morgan +4 Drop Head Coupe negru din 1955.


Aripa spate a unui Mercedes-Benz SSK “Count Trossi” din 1930.


Un Bentley 4¼4 Litre Blower din 1929.


Un Ford “Woody” Station Wagon din 1948.



Bordul unui Bugatti Type 57SC Atlantic Coupe.


Un Mercedes-Benz 280SE 3.5 convertible din 1971.


Un Ferrari 375+ din 1954.


Habitaclul unui Mercedes-Benz steel-body Gullwing din 1955.


Un Ferrari P2/3 din 1965.


Un Bugatti Atlantic din 1938.


Interiorul unui Mercedes-Benz alloy-body Gullwing din 1955.