Desigur, nu toti reusesc intr-un domeniu "dog eat dog", dar advertising-ul ramane captivant oricum l-am privi. Haideti sa urmarim cateva reclame interesante la masini:

Suntem de parere ca advertising-ul, in toate mediile posibile, cere de departe cea mai mare creativitate. O reclama bine gandita, fie ca este difuzata la TV, in print sau in online, are toate sansele sa functioneze la un moment dat ca un viral, generand un fenomen pe care si-l doresc toate agentiile de media: "O vezi, iti place, vrei sa o mai vezi si chiar sa o dai mai departe". Desigur, nu toti reusesc intr-un domeniu "dog eat dog", dar advertising-ul ramane captivant oricum l-am privi. Haideti sa urmarim cateva reclame interesante la masini:

Volkwagen Jetta, agentie: Ogilvy Cape Town


Audi, agentie: Miami Ad School Europe


Audi Quattro, agentie: DDB


Chevrolet Matiz, agentie: Loweroche


Skoda Yeti, agentie: Leagas Delaney Hamburg


VW Scirocco, agentie: TRY



Volkswagen Crafter, agentie: Z México


Audi Q7, agentie: Golden Age Integrated Marketing & Communication Organization


Volkswagen Don’t Drink & Drive, agentie: DMG Beijing



Mercedes-Benz, agentie: BBDO


Jeep, agentie: University of Arts London


Skoda Yeti, agentie: Cayenne Milan


Peugeot 3D Sat Nav, agentie: The Furnace


GMC Acadia, agentie: Leo Burnett