Dupa ce a promovat Vista cu ajutorul lui Seinfield si toate reclamele s-au dovedit un adevarat fiasco, dupa ce a intrat pe TV si cu reclame la Bing si criticile s-au tinut scai si acolo, iata ca Microsoft nu se invata minte si continua sa promoveze pompos toate produsele sale. A venit randul si pentru Office 2010...

Dupa ce a promovat Vista cu ajutorul lui Seinfield si toate reclamele s-au dovedit un adevarat fiasco, dupa ce a intrat pe TV si cu reclame la Bing si criticile s-au tinut scai si acolo, iata ca Microsoft nu se invata minte si continua sa promoveze pompos toate produsele sale. A venit randul si pentru Office 2010...

Sa fie inca o reclama ratata? Pana acum, n-am putea zice asta. Microsoft a apelat la o casa de productii middle, denumita Traffik. Actorii sunt no-name (ei au nume, dar vorba vine...), insa povestea pare interesanta: un grup de hackeri schimba font-urile clasice si recurg la hipnoza cu ajutorul lor, influentand oamenii din cele mai importante domenii. Cineva trebuie sa-i prinda, nu-i asa? Ideea este cat se poate de buna: un film cu Office. Va prinde? Tindem sa credem ca nu. In afara de corporatii, cine investeste in Office? Utilizatorii home pot apela cu incredere la atatea solutii GPL performante, incat ei ies practic din discutie. Probabil ca Microsoft nici nu se gandeste din start la ei. Probabil ca nu se gandeste la nimic. Asteptam Windows 7 :)